Amanda :)

Hejhej!

Vaknade kl 20 i 8 idag då, så va bara skynda o äta o frukost o sen dra te skolan!
Första ämnet va träslöjd , helt ok faktist!
resten av skoldan va faktist oxå helt okej, bara att jag hade skit ont i huvvet o lite i magen :o
men aja, sen efter skolan så följde Amanda me mejj hem! :D först när vi kom hem så satte vi oss i soffan o kolla på teve o åt macka & yoghurt. sen så ringde Stina och sa att i morses när hon cykla ifrån sin mamma (i stan) till skolan asså, så stanna hon typ cykeln o gick av för det va typ ngn korsning elr ngt? och då kom de en tjej (i vår ålder typ?) o körde rätt in i henne framifrån! så stina har typ legat på sjukhus hela dan , och nu så ska hon på gå me träskor i typ 3 månader och så ska hon gå me kryckor me, så hon sa att vi inte kunde rida ut imorrn :( o att hon skulle vila hela veckan så att hon orka me tävlingen i helgen :D stackare gmn, krya på dejj! :* jag finns alltid där för dejj älskling, de vet du! <3
men sen efter att stina hade ringt så gick jag o amandá te min granne o va där en stund och sen gick vi hem o så gick vi ut te stallet, vi red lite i grimma o grimskaft ;) och jag hade mjukisbyxor, aas glidigt jue :/
gick jätte bra för mejj o oskar , han va jätte duktig! vi ställde oxå fram några små hinder , typ 30 cm och några små bommar men red bara typ 30 min elr ngt så! men för amanda gick det la oxå bra förutom att hon trilla av! :o
efter typ ett litet hinder (30 cm) så drog idol ner huvudet så amanda hamna på halsen och så fick hon upp te igen men när hon skulle sätta sejj längre bak igen så drog han ner ígen o hon trilla av :/ men det gick bra som tur va! och sen vid typ 18.20 ? så kom amandas pappa o hämta henne så då satte jag mej vid datan o bloggar! men ska snart äta nu så, Hejdå! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!