Blööt!

Hejsan (;
först idag så va ju jag, mamma o pappa i skara! först så gick vi te skara ridsport o kolla lite men blev inget inhandlat denna gång, kontigst ;o blir nog nästa gång! men sen så gick vi ner te jula o köpte lite hyller osv te stallet och sen så gick vi te "city cross" (stavning? :S) och handla lite mat osv me. sen när vi kom hem så gick vi in o åt, och bar det av te stallet. tänkte ju ta idol idag men han va "PISSEBLÖT" så jah bah: neh, jag okar inte ta honom då :O så tog oskar idag igen ist, för han har haft täcke hela natten/dan så han va torr! blev en tur i skogen idag me :D och vi hoppa typ en stock och ett litet dike me typ :) pappa gick me, han ville me ha lite mortion så han fick följa me idag igen. men när vi va ute o gick så börja de typ spöregna så vi belv typ pisseblöta :o men dirket när vi kom tbx , så gick jag in i stallet gjorde iordning oskar och sen så fick dom sin "kvällsfodring" , och så fixxa jag höpåsor osv tills imorrn me, o sen gick jag in, tog av mejj allt blött och sen satte jag på mejj typ gosiga VARMA byxor och en morronrock! ska snart duscha så satte bara på mejj de sålänge , för jag ville bara blogga lite innan! Hejsvejs <3 :*
*gammal bild*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!