Dagen dåe!

Hejhej! idag har jag inte gjort så mkt!
först så gick jag ut te stallet o fixxa lite i boxarna o städa lite osv. sen vid typ 4 elr ngt? så gick jag o pappa en sväng i skogen. pappa gick o jag red på oskar, vi red rätt långt men de va askul :D fick lära mejj några nya vägar me. sen efter de, så svampa jag av honom lite o la på honom täcke osv. sen gav jag dom lite hö, o fixxa höpåsar osv te imorgon :D sen gick jag in o åt tacos ! och sen satte jag mejj vid datan för o blogga osv. tog några "fula" bilder förut me, mest på oskar tror jag? så dom kmr sen i ett annat inlägg! chaoo <3 kort inlägg , javet! men de behövs ibland de me xD

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!