Dagen

Tjobree' (;

först skolan idag då, helt okej. hade inte så många "ämnen". hade bara träslöjd, bad, so och ngt mer typ! :D
gött! sen efter skolan så tog jag bussen hem, tog så kallade "långa-vägen" hem idag me, så kom hem ungefär 14.30.
sen satte jag mejj vid datan o kolla fb lite och gsm (gosupermodel.se) och tänkte jag att jag skulle blogg lite me.. precis vd jag gör nu. vetinte om de blir ngn ridning idag? elr om dom får stå. ska ju KANSKE cykla ner te amandas stall o kolla när hon tränar me Freja för Sanda (Joabsson) sen me :D men fårse vad som tider räcker till me.
om jag ska o kolla när amanda tränar så ska jag SÅKLART ta lite kort me, blir nog me min mobil eftersom mitt mineskort i kameran är fullt men kanske ska fixxa de sen. men vi fårse vad som hinns med :p men nu kom mamma hem så nu ska vi äta strax.. nog tjötat för mejj, bloggar mer ikväll tror jag! :D chaoo! <3
Oskar sötnos får stå för bilden idag. (från i sommras på ridlägret) :D
Fotad av: Amanda Johansson ( www.teamponnyn.blogg.se och www.mollke.blogg.se ) :*
pusshej! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!