:)

Hejhej! Idag har det inte hänt så mkt. först vare skolan då, helt okej faktist! Sen följde jag me Lollo (Lovisa) hem :D och när vi kom hem så skulle vi baka hade vi tänkte men så gjorde vi smootie ist! och det blev oxå chockladpudding :D gött!! sen vid typ 5 elr ngt så kom mamma o hämta mejj, :( så kom typ precis hem. Och då satte jag mejj ju såklart vid datan o tänkte att jag skulle blogga, precis vad jag gör just nu. men iaf, idag fick ju hästarna vila, skönt för dom! och för mejj me faktist. imorrn tror jag dom får vila me? men på onsdag blire nog en skogstur me Stina, och sen vet jag inte vad som händer mer! Bara att det är tävling på söndag :D TAGGAA!!! ps. strömmen kom tbx kl 05.00 imorse :o Men aja, Hejdå babes! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!