Löshoppning! :D

Hejhej!

idag har ja ju vart me stina! :D hon kom vid typ 11 elr ngt? ist för vid 1 typ! bara för att hon inte va hos Tino :) hon åkte te mejj ist :D

aja, när hon kom så gick vi ut te hagen o tog över alla hinder ifrån ena hagen till andra hagen! och så satte vi upp massa band o sånt! och sen gick vi o hämta pollarna! vi börja o hoppa Idol! han var jätte duktig, och som högst hoppa han ca 80 cm :D vi filma lite me stinas mobil så hon kanske kan skicka dom te mejj så jag kan lägga upp dom här ngn dag :D och sen så tog vi oskar! o han va oxå jätteduktig, han hoppade som högst ca 1 m <3
sen efter de så fick dom gå in i boxarna lite o äta lite hö o så! och då gick jag o stina in o drack lite o åt , GÖTT xD
Sen så gick vi ut te stallet igen o sadla o träna o sen red vi ett litet kort dressyrpass i hagen och red lite på gärdet oxå :D sen gjorde vi iordning hästarna o spola av dom ! efter ett litet tag så kom stinas pappa o hämta henne och då gick jag in o satte mejj vid datan.

Nu mst jag skynda mejj lite för strömmen har gått o batteriet tar snart slut i datan :o o strömmen kmr tillbaka vid 22.00 ikväll :S så blir nog donken elr pizza ikväll, awsome! <3
 men hejdå babes!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!