Sjuk!

Hejhej!

Inte har dte inte hänt så mkt, har bara varit hemma o slappat! har varit hemma ifrån skolan idag :o hade typ as ont i magen , huvet o halsen imorse och har fortfarande lite ont... men jag står ut xD
jag o mamma har typ suttit o kollat efter D-ponnys, finns många bra men antingen är dom för gamla elr för dyra osv. men nu har vi hittat en perfekt (tror vi) :D en "svart-mörkbrun" 4-åring! mer säger jag inte än, efter som det inte är klart på långa vägar än! mamma ringde te dom förut men de svara inte. hon skulle fråga lite saker om ponnyn , t.ex exakta mankhöjden osv. :) längtar såå tills dom svarar, men är inte säker ännu men vi ären liten bit på vägen iaf ! GILLA :D men nu ska jag gå o ta ngt o äta tror jag, så hejdå!
ps. kanske kmr ett till inlägg senare ikväll. KANSKE!! :D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!