Spökvandringen!

Tjenare (;

Han inte o blogga igår när jag kom hem så skriver om igår idag ist.
FREDAG/IGÅR: först skolan dåe, rätt chill faktist. hade engelska glosor, fick 20/20 rätt! :D yeyy.. får alltid alla rätt typ såh.. xD men sen efter skolan så följde Amanda me mejj hem o så gick vi ut te stallet när vi kom hem, o hämta pollarna i stora hagen :o men de gick asbra jue!.. sen gjorde vi iordning dom och red ut i skogen en sväng först, jag-oskar, amanda-idol! gick jätte bra, TAGGADE HÄSTAR!! :D red bara en liten sväng, typ 30 min elr ngt bara! kmr inte ihåg riktigt men... sen gick vi ner lite te gärdet o red lite när vi kom tbx, och upp te hagen lite me! gick skiitbra iaf. duktiga pollar! <3 vi hade lindor på dom me, i fram bara! och när vi red pågärdet så tappa Oskar en linda! men märkte inte de förnst vi va klara typ så då skritta vi ner te gärdet igen o skritta överallt där vi hade ridit men vi hitta inge linda! det e ju rätt högt gräs på gärdet me, så de va inte så lätt o hitta en liten linda där mitt i allt! pluss att klövern va "rosa/lila" och lindan va typ rosa så de gjorde saken mkt svårare.. menmen.. fårse om jag hittar den ngn dag dåe! :) sen vid typ halv 7 så skjutsa pappa hem amanda o då gick jag in o åt två mackor o lite saft för vid kl 7 så skulle jag va hos min kompis Jessica o så skulle ju vi gå på spökvandringen tsm! Och min andra kompis Elivia följde oxå me, :D men när vi kom te stan så va det rätt lite kö, men ändå rätt mkt! men det gick rätt fort! medans vi vänta så gick jag o elivia ner te hemmkväll o köpte choklad osv. medans jessica vänta i kö'n, och då såg vi att det va kö ända upp te apoteket (lite längre) , o vi bah shiit :O sen va det vår tur! de va typ asläskigt! dom sa att de va en smitta i stan typ o att om ngn rörde en så blev man typ smittat typ. och de va en asläskig gubbe som kom mot oss så vi typ tryckte oss mot väggen o sen när vi sprang så tog han mejj på ryggen! så blev typ smittat, ne men... de va asläskigt iaf! säg även Emelie "greta" Härling, Sara Jansson, Julia Hjälmarsson och några mer :D lyckad kväll iaf! <3
LÖRDAG/IDAG: vet inte vad jag ska göra idag, men hade tänkte o "va" me Stina elr ngn? men stina svara inte så ska fösöka igen sen o om hon inte svarar då heller så ska jag nog ringa te typ Vilma elr nånn kanske? :D fårse.
men nu orkar jag inte blogga mer, så chaoo! :* <3
BILD BRIST, JAGVET!
därför får ni INGEN bild idag, sorri! xD

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!