stallet

Hejhej.

kom in från stallet vid typ halv åtta o så gick jag in i duschen direkt och nu sitter jag här!
Va ute i skogen en sväng idag (elr aa, en sväng. de tog typ 1 ½ timme men...) jag red Oskar och pappa gick me. skönt att få lite sällskap tkr nog både jag och pappa. :) men sen så börja det typ spöregna när vi va ute o gick så vi blev pisseblöta, så när vi kom hem vare bara fort in i stallet, göra iordning oskar, ge dom "kvällsfodret" och sen ut i hagen. men när vi va ute o gick så skulle vi gå över ett jättestort dike. vi har gått över de förut o då gick oskar igenom diket typ, men nu va de vatten i men jag trodde han skulle gå ändå så hade ju typ långa tyglar o så tog han världens hopp över o jag va nära på o flyga av :o jag landa typ på kanten av sadeln o de gjorde as ont :s och pappa bah skratta typ, haha. men nu ska jag snart kolla på "ensam mamma söker" som börjar kl 20.00 och sen kl 21.00 börjar "svenska hollywood fruar", och de får man ju bara INTE missa xD så kvällen är minst sagt uppbokad så blir la ingen mer bloggning ikväll :( så säger godnatt redan nu. GODNATT!


Puss'N :*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!