Tävling! :D

Hejhej, idag vare ju tävling då! gick jätte bra :) i 40-lkassen så gick vi felfritt o de belv en rosett men sen i 50-klassen så va han typ as trött så han vägra en gång på ett räcke men sen när jag kom på de igen så hoppa han hur fint som helst :D han rev oxå två st oxrar, han typ sakna in innan dom och typ stann lite innan och sen hoppa han rakt upp i luften så aa, det blev inte så bra! men är supernöjd med honom idag ändå! för Stina & Idol gick det oxå superbra! dom kom felfritt i både 30 & 40-klassen :D så dom fick 2 rosetter 
Jag träffa Jonna på tävlingen oxå, :D hon tävla med Karisma! och hoppade 30+40 cm! men jag tror hon bara fick rosett i 40-klassen för Karisma rev sista hindret i 30-klassen! men dom va jätte fina tsm iaf :D jag ska va me Jonna nästa helg tror jag, vet inte vad vi ska göra men ngt ska vi iaf hitta på tsm :* men aja, nu orkar jag inte blogga mer så Hejdå! 

ps. kanske kmr några bilder ifrån tävlingen, antigen ikväll elr imorrn :D hoppas jag 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!