Torsdag & Fredag!

Hejsan! (;

ingen tid för bloggen jag vet, men aja! jag försöker så gott jag kan.
men nu ska jag skriva om Torsdag & Fredag, eftersom jag inte gjort de än!
TORSDAG: först skolan då, vi cykla ju te stan me klassen! askul! vi va på bokia, Oxen o bibblan och även hos vår fröken :D men efter de så cykla ja o amanda hem te mejj (ps. vi sluta halv 2 ist för 2). när vi kom hem så åt vi lite o gjorde en massa läxor :O sen vid kl. 4 ungefär så åkte vi te ridskolan, jag hade Flora o vi red dressyr! gick jättebra tkr jag. vi hade Sandra för första ggn, tkr la hon va rätt bra men.. hon hade typ ingen röst så hon hade typ en mini-mick så man höde typ inget -.-'
men sen efter ridningen så kom mamma o hämta oss o så skjutsa vi hem amanda o sen åkte jag hem o åt, duscha o öva glosor :/
FREDAG: först skolan då, helt okej. skönt me fedag! sen efter skolan så kom min kusin Louise o hämta mejj och så åkte vi te donken o åt lite :D sen åkte vi o handla o sen hem te henne o baka me min andra kusin amanda. vi baka bullar o rulltårta. mums! sen på kvällen, typ 7 elr ngt? så åkte vi te Hajstorp på typ den där skördefesten. först kolla vi på några eldsaker elr ngt, o sen gick vi o åt hamburgare :D och så köpte jag sånt här marknadsgodis typ, koolaa ;D sen vi 9 typ? så åkte vi hem o så satt vi o kolla på teve lite hemma hos oss. o sen vid typ halv 11 så åkte mina kusiner hem :( o jag gick typ o la mejj, va as trött jue! e alltid de på fredagar :o menmen...
blir nog mer bloggning ikväll, förhoppningsvis :D ska gå ut o städa o fixxa lite i stallet snart, men mst äta lite först :D
Chaoo! 


INGEN BILD IGAD, NEJ!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!