bloggpaus...

Hej där!

Förlåt, men har haft bloggpaus ett tag nu! skönt :) men nu hade jag lust o blogga igen, så nu får ni en liten kort sammanfattning om lite allt möjligt!
Imorgon ska jag iaf ride ner till "håkans" paddock och hoppa med Michelle-skorpan, Amanda-Molly, Jag-Oskar och så skulle visst Carro (amandas syrra) följa me , med lilla Idolen oxå! hihi, hon hade ändå ingen häst o rida o Idol behöver ju ändå lite motion, den lill busen, så jao! varför inte lixom? xD
just nu är min kusin och hennes kille här, så vi har ätit pizza tsm och nu sitter vi o kollar på teve/film!
men mst gå nu, hejdå! <3


(amandas blogg): www.brandbeeerg.blogg.se

(carros blogg:) www.carolinebrandberg.blogg.se



chaoo babes' :*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!