Ridpasset

Hej där!

Nu har stina åkt hem , elr aa hon åkte hem vid strax efter 6!
så nu hade jag tänkt att skriva om ridpasset hos Pernilla.
När vi kom dit så tog vi fram lite hiner, först en kombination med ett räcke och en oxer (som var trav bommar ibörjan) och ett plank-räcke med tunnor under. och så "hoppa" vi de lite. sen kom Pernilla & Hanna som skulle hoppa på Juni & Dezibelle. så dom tog fram ett till hinder och byggde och våran kombination lite :s menmen... de gick jättebra för dom tkr jag. dom hoppa väldigt bra! Väldigt taggade hästar!! :D hihi! sen så gick dom oså sänkte vi hindrerna lite oså. och så kom Jonna! hon hade precis ridit Otte busen! så prata lite me henne och så fick hon hoppa oskar lite. såg as roligt ut för hon hade mina korta stigläder så ja, men dom va asduktiga ändå! sen åkte hon hem , så då red jag o stina lite själva. :) Idol va asbusig, han vägra på ett o samma hinder flera ggr så stina ramla av 4 ggr. jag filmade 2 av dom. haha! xD hindret som han vägra på va as lågt men han bestämde sejj för o vägra ändå och sen hoppa han en oxer som va typ dubbel så hög as bra ! så aa.. busig polle <3 men älskar han ändå!
Sen plocka vi bort allt o så och sen red vi hemåt. gick jättbra idag tkr jag. jag är NÖJD !! :D
men nu ska jag snart kolla på ponnyakuten som börjar 19.30 på svtB men först ska jag kolla lite hästannonser på www.hastnet.se :D Kram Kram !
BILDBRIST = INGEN BILD !! :O

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!