Tävling! :D

Hej på er!


Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, jag har verkligen inte den tiden o oftast inte orken heller. men jag försöker så gott jag kan.. för jag vill ju blogga , men... tiden räcker inte till.
Men idag har jag iaf tävlat på MRK. jag hoppade 40+40 med Oskar o de gick superbra!! :D
Och Stina hoppade 30+40 med Idol, o de gick oxå superbra!! :D
Båda pollarna va asduktiga , förutom att Oskar stegra några små ggr när jag kom år han me skänkeln och Idol sparka bakut några ggr med Stina, men e as nöjd ändå!! så båda kom alltså hem med 2 rosetter var! GLAD!! :D
Just nu har jag 13 rosetter hemma, inte så mkt! men snart kmr de mer, haha :P
men nu ska jag snart dra ut te stallet o släppa in pollarna, och sen ska jag ner o slänga mejj i soffan o kika på ponnyakuten och Gustafsson 3 trappor ;D haha. chaoo! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!