Magic Brush

Hej igen!

ja, nu tänkte jag ju skriva lite kort om dom där magic brush borstarna.
Som ni kanske vet så följer ju jag min kompis hästblogg (www.teamponnyn.blogg.se) och där hade hon skrivit ett inlägg om dessa borstar. Jag tkr dom är otroligt bra, då jag har provat dom hos Pernilla! :D
Dom "vanliga" färgerna är gul, röd och mörkblå tror jag. och de är dom färgerna både Pernilla & Amanda har.
Men nu har de oxå kommit rosa/lila sånna! så de mst införskaffat NU!! xD
Dom finns på Hööks ( www.hooks.se ) för endast 149 :- ! så de är något jag mst införskaffa!
Tänkte beställa dom på hööks sen ikväll , men fårse. kanske köper dom i butik ist! men köpa dom ska jag iaf göra.
men nu ska jag snart äta, så hejdå! <3
här är dom rosa borstarna då! :D



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!