skolan

Hej på er!

Idag först vare skolan dåe, helt okej! men imorse när vi åkte till skolan(10 i 8) så va målarna hemma hos oss, och när jag kom hem ifrån skolan igen (10 över 2) så va dom fortfarande här, o jah bah: shiit!! :p haha. men dom har typ tapeserat hela köket me vitt o så några svart tapeter me vita blommor på oxå! Niice :D
men när jag kom hem så tog jag ett glas O'boy och gick o satte mejj vid datan o har suttit här tills nu och kommer antagligen sitta här ett tag till! elr aa, kanske!
men mamma kommer hem snart, så då ska jag baka häxgodis! eftersom vi inte hade ngt socker hemma så va jag tvungen o vänta tills mamma kom hem eftersom hon handlar de efter jobbet!
ojj, nu kom hon visst hem. mst gå, hejdå!
puss :*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!