Pernilla

Hej på er!

Idag först vare skolan dåe, helt okey! sen åkte jag o amanda hem me bussen o när vi kom hem så va hela köket vitt typ. målarna har ju vart här idag igen och målat hela taken , de blev assnyggt jue. :) men iaf..
sen vid lite innan 4 så gick vi ut till stallet o mocka o fixxa o släppte in pollarna. för kunde ju inte sätta på täcke när dom redan va pisseblöta så dom fick gå in ist. skönt för dom :D
sen vid 4 åkte amanda hem o då gick jag o tog lite youghurt o gick o satte mejj vid datan för o blogga lite.
sen kl halv 6, 6 ungefär ska jag åka/cykla iväg till Pernilla o så ska jag hjälpa henne lite. för sen ska vi dra till ridskolan med Nettan & Kelly. Pernilla ska prova o rida i en hoppgrupp kl halv 8 sen tror jag. och så ska Hanna me o rida Nettan lite oxå. så ska hjälpa till lite innan vi åker. vet inte riktigt när jag kmr hem, rätt sent tror jag. så kanske inte blir någon bloggning då.. jagvet inte riktigt men.. fårse om jag hinner, men ska försöka o blogga ett kort inlägg iaf. men ska iaf inte rida idag, hinner typ inte de.. men nu ska jag fixxa lite hemma o sen senare ska jag dra te Pernilla dåe :D kul! men vi ses senare, elr imorrn! chaoo! <3
Puss :*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!