Ullared...

Hej på er!

Jag va ju i Ullared igår jue.. kom hem kl 9 på kvällen o orka inte starta ngn dator då, så bloggar nu ist.
de va asjobbigt att gå där inne för de va kö överallt, typ genom hela ullared kändes de som , så jag gick typ bara på tjej- och hästavdelningen. och hitta lite roliga saker.
Jag köpte: ett limegrönt schbrak, ett par assnygga helskodda röda ridbyxor, två par mörkblå-röda nya ridstrumpor, en rosa "tjock" tröja att rida i osv, ett vanligt rosa line, ett rosa spets linne med blommor på, ett par gråa tights, ett par svarta tights med typ skinn elr ngt på knäna, en "leopardfärgan/prickig" tunika typ me dragkedja i bak, en halsduk och ett par vantar som de va samma mönster på som min mörkblåa pippitröja och så köpte jag en as mysig mössa oxå. :D det va nog de jag kmr ihåg iaf! tog bilder på allt igår kväll, så dom kmr förhoppningsvis upp i eftermiddag/kväll om jag hittar kamera sladden att ladda in bilderna till datan med. men idag ska jag iaf va me bästa Stina, hon kommer om en kvart-20 min typ (elr aa, 11 ungefär) och så ska vi fixxa allt i stallet sen ska vi göra iordning pollarna och så ska vi rida ner till Pernilla o rida i hennes paddock. vi ska ha lite markarbete, och lite lätt hoppning typ, så vi ska låna lite bommar o hinderstöd o någon tunna me tror jag. men nu mst jag gå o kläpå mejj eftersom stina kmr snart och jag sitter bara i pyjamas xD men vi ses la förhoppningsvis ikväll dåe. Chaoo! <3
Puss :*

Bild i repris. bildbrist, jagvet!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!