Tjo!

Hejsan Svejsan! xD

Idag först vare skolan dåe, helt okey! hade musik det sista, ändå rätt kul. vi skulle typ skriva om låten "What are words" till en typ "jul-låt" som vi ska sjunga på "jul-showen/jul - konserten".. men aja!
sen åkte jag hem o tog ett glas O'boy om satte mejj här vid datan :) blir ingen ridning idag, eftersom vi tävlade igår. Så pollarna får stå några dagar nu o vila upp sejj tills vi kör hårt igen, hihi!
men ska försöka leta efter min kamerasladd så att jag kan ladda över bilder ifrån kameran till datan, för har otroligt många bilder som ni kanske vill se, tänkte jag! eller..? :p haha!
och sen så kanske de kommer några bilder ifrån tävlingen igår oxå. Linnea Jarefjäll tog några bilder med Amanda Karlsson's systemkamera och så tog nog kanske Natacha (Hammer) några bilder oxå. venne riktigt men ska kolla med dom idag elr imorrn, så får vi se när dom kommer upp isf.
men nu ska jag strax göra ett till inlägg om "magic brush" borstarna. så stanna om ni vill se de! haha.
chaoo! <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!