Sjuk

Hej på er!

Idag är jag hemma från skolan , hade as ont i magen och halsen i morse och har det fortfarande, men det är lite bättre nu iaf, skönt!
ehm, tror inte jag ska rida idag, ska nog bara gå ut o mocka o fixxa allt i stallet och sen kanske longera dom lite me! fårse..
Men nu är iaf jag och Stina anmälda te mini clearrounden den 23/10 ;D gött! jag skulle ientligen hoppa 40+50 me Oskar , men ska hoppa 40+40 ist. vad jag vet nu iaf. och Stina ska hoppa 30+40 med lilla Idolen! xD trore kmr gå grymt bra! och jag och Stina hoppas ju alltid på att komma hem med 2 rosetter var :D haha. men nu kmr snart mamma hem med lite "donken-mat"! grymt gott, hihi <3 gottegris, jagvet! MOHAHAHAH..
vi ses senare babes, puss :*



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!