nästa hållplats --> stallet

Hej på er!

Först idag vare skolan dåe, helt okey. sen tog jag bussen hem o när jag kom hem så åkte jag o mamma till Skövde för o shoppa lite xD med mejj hem fick jag: en svart vinterjacka, ett par svarta jeans, ett par rosa ugs och ett svart "pösigt" linne som det står "GO ON" på med guldigt glitter.
sen när vi va påväg hem släppte mamma av mejj på donken i Mariestad dåe medans hon åkte o handla.
träffade Vilma & Emelie där inne oxå, hihi! så prata lite med dom.
sen åkte vi hem o så satte jag mejj vid datan för o blogga o öva engelska glosor :/
men sen kommer Jonna och vi ska rida. tror vi turas om med hästarna men jag mst iaf rida oskar lite eftersom han va såå jobbiig igår, så fårse om han gör min dag idag då :D och Jonna med då såklart. hihi :*
men nu ska jag fortsätta o öva lite glosor o sen gå ut till stallet o vänta på att Jonna ska komma! <3


Puss :*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!