Rubrik?

hallå där?

aja, men Hej på er! :p

Idag skulle jag ju ientligen ridit med Michelle, Amanda & Carro! men de blev lite ändrat!
så jag följde med mamma o pappa till SKövde ist o köpte kakel till köket osv. osso gick vi in på media markt o kolla på systemkamera. så de åkte de me en hem, men får den inte förrns om en vecka (7/11), eftersom jag fyller år då! Läängtaar!! :D haha! men sen när jag kom hem så kom amanda te mejj o så red vi ner till paddocken till mcihelle o carro! o så red jag o amanda där en stund o så kom michelle me skorpan o red lite oxå! och så fick hon prova oskar & idol oxå, o carro me! vi hoppade lite smått, elr aa först så hade vi 3 galoppbommar och ett räcke som vi sen då höjde, till typ 50 cm och så la vi upp bommen i mitten på galoppbommarna så de lixom blev: "bomm-hinder-bomm"!! fattar ni? aja, iaf! och sen vid typ strax efter 5 red vi hem, de va ju typ as mörkt dåe ju! lääskiigt!! :O
men så hjprde vi iordning pollarna o släppte in dom, o gav dom "kvällsmaten". sen gick jag in o åt, kolla på ponnyakuten och gustavsson 3 tr och sen gick jag o satte mejj vid datan o skulle ladda in massa bilder, men de gick inte så bra!? :( men några på amanda o idol blev de iaf, så räkna me att de kommer en mini bildbomb ngn dag! men ni ska få ett elr två smakprov lite senar! haha, vi synns :) hejdå!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!